اخبار نساجی

کسب ۸۵۴ میلیون ریال سود واگذاری “وبیمه”

 

کسب 854 میلیون ریال سود واگذاری

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۹۱ از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ۸۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

سنا، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در فروردین ماه سال جاری تعدادی از سهام شرکت های سرمایه گذاری غدیر، بیمه سامان و ذوب آهن اصفهان را با بهای تمام شده ۴ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال و با پنج میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل ۸۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

“وبیمه” همچنین طی این دوره یک ماهه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال خریداری کرد.

گفتنی است این شرکت در ابتدای فروردین ماه سال جاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۰ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و ارزش بازار ۸۶ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت که طی دوره بهای تمام شده آن معادل ۱۴ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال و ارزش بازار آن معادل ۲۱ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال افزایش یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکر است بهای تمام شده این شرکت در پایان دوره به ۱۲۵ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال و ارزش بازار آن به ۱۰۷ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×