اخبار فرش ماشینی

رشد ۱۴۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: میزان صادرات کالا از استان نسبت به کل برنامه تاکنون ۱۴۲ درصد رشد داشته است.

رحمان کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار کرد: صادرات کالا از استان در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و ما این موضوع را مرهون تولیدکنندگان فعال در استان هستیم.

وی از تجلیل ۹ صادرکننده نمونه این استان خبر داد و گفت: همزمان با روز ملی صادرات، ۹ صادر کننده نمونه استان تجلیل می‌شوند.

کرمی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی استان همزمان با روز ملی صادرات تجلیل شده و الگوهای موفق در عرصه صادرات کشور به دیگر فعالان این عرصه معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بر ضرورت معرفی بیشتر محصولات واحدهای تولیدی استان به بازارهای مصرف داخلی و هدف خارج از کشور تاکید کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی خوشه‌های صادراتی و تلاش در راستای اعطای مشوق‌های صادراتی از برنامه‌های اجرایی است.

کرمی خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف باتوجه به سلایق مشتریان، صادرات فرش دستباف به بازارهای جدید از دیگر این اهداف در برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی استان به شمار می‌رود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود، گروه‌های تجاری از استان به کشورهای عمان، عراق و هند اعزام شود، گفت: اعزام گروه‌های تجاری به دیگر کشورها در افزایش سطح تعاملات، توسعه صادرات و افزایش توانمندی‌های اقتصادی موثر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، کالاهای صادراتی این استان را لوازم خانگی، سیمان، موکت، کاشی، مغز بادام و سیلندر گاز عنوان کرد و افزود: میزان صادرات کالا از استان نسبت به کل برنامه تاکنون ۱۴۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×