اخبار نساجی

همکاری امنیتی دوحه و اسلام آباد/ قطر به پاکستان گاز صادر می کند

 

همکاری امنیتی دوحه و اسلام آباد/ قطر به پاکستان گاز صادر می کند

 

مقامات بلندپایه قطر و پاکستان با هدف همکاری در زمینه های امنیتی و انرژی با یکدیگر یادداشت تفاهم امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی قطر، در مذاکرات رسمی میان قطر به ریاست شیخ حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و پاکستان به ریاست یوسف رضا گیلانی نخست وزیر این کشور در دوحه، چندین توافقنامه میان طرفین به امضا رسید.

در این دیدار همچنین روابط قطر و پاکستان و راههای توسعه آن در تمام زمینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مسائل مهم منطقه ای و بین المللی نیز در نشست گیلانی و شیخ حمد بن جاسم بررسی شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در این دیدار، یادداشت تفاهمی در زمینه همکاری امنیتی میان قطر و پاکستان میان وزیران کشور طرفین در حضور گیلانی و شیخ بن جاسم به امضا رسید.

مقامات قطری و پاکستانی همچنین یادداشت تفاهمی در خصوص صادرات گاز مایع از قطر به پاکستان و نیز توافقنامه ای در زمینه اوقاف و امور اسلامی، یادداشت تفاهمی در زمینه انرژی و صنایع و  توسعه انرژی برق و توافقنامه هایی در زمینه های دیگر امضا کردند.

گیلانی دیروز سفر رسمی خود به دوحه را آغاز کرد که این سفر سه روز به طول می انجامد.

خبرگزاری رسمی قطر به جزئیات بیشتری از مذاکرات گیلانی و مقامات قطری اشاره نکرده است.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد تاسیس دفتر سیاسی طالبان در این کشور از جمله محورهای مهم سفر “یوسف رضا گیلانی” به قطر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×