اخبار نساجی

هیچ شرکت آمریکایی در صنعت غذای ایران حضور ندارد

هیچ شرکت آمریکایی در صنعت غذای ایران حضور ندارد

دبیر کل کانون انجمنهای صنفی صنایع غذایی ایران گفت: طبق اطلاعات ما در حال حاضر هیچ شرکت صنایع غذایی آمریکایی در ایران نمایندگی ندارد.

ابوالحسن خلیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شایعه راه اندازی نخستین شعبه یکی از فروشگاههای اغذیه فروشی آمریکایی در ایران طی چند روز اخیر گفت: ما هم از این خبر از طریق رسانه ها اطلاع پیدا کردیم و هیچ هماهنگی در این زمینه با کانون صنایع غذایی صورت نگرفته است.

او با بیان این که راه اندازان این شعبه از اغذیه فروشی آمریکا در ایران ارتباطی با کانون صنایع غذایی ندارند، در پاسخ به این سوال آیا در حال حاضر هیچ یک از شرکتهای آمریکایی در ایران در حوزه صنایع غذایی نمایندگی دارند، یا خیر؟ گفت: طبق اطلاعات ما در حال حاضر هیچ یک از شرکتهای صنایع غذایی آمریکا در ایران نمایندگی ندارند.

به گزارش ایسنا، طی چند روز اخیر برخی از رسانه ها از راه اندازی نخستین نمایندگی KFC آمریکا در ایران و در شهر کرج خبر داده بودند. این درحالی بود که یکی از شبکه های خبری خارجی نیز اعلام کرد که KFC طی بیانیه ای هرگونه خبر راه اندازی نخستین شعبه اش را در ایران تکذیب کرده است.

این شرکت آمریکایی همچنین تاکید کرد که از سوء استفاده کنندگان از برند این شرکت شکایت خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×