اخبار نساجی

واردات ۶۰۰ قلم کالای خارجی ممنوع می شود

قائم مقام وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: به منظور حمایت از تولید کنندگان کشور ، واردات ۶۰۰ قلم کالای خارجی که مشابه داخلی دارند، ممنوع می شود.

به گزارش ایرنا ‘محمد صادق مفتح ‘ روز یکشنبه همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به البرز در نشست با صاحبان صنایع و بازرگانان این استان در کرج افزود: با این اقدام می توان در جهت تقویت فعالیت واحدهای داخلی گامهای موثری برداشت.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم ، با راه اندازی سامانه ای کالاهای تولید داخل ثبت شده و دیگر کالاهای خارجی مشابه آنها وارد نخواهد شد.

مفتح تاکید کرد: نباید اجازه دهیم برخی تحریم‌ها مانع از فعالیت واحدهای تولید کشور شود، بلکه باید با ارائه خدمات مناسب به تولید کنندگان و حمایت از آنان زمینه فعالیت آنها را هموارتر از گذشته کنیم .

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده اعتبارات خوبی برای واحدهای تولیدی کشور در نظر گرفته شده که با اختصاص آنها می توان بخش قابل توجهی از مشکلات بخش صنعت را حل کرد.

مفتح اظهارداشت: به منظور شناسایی واحدهای تولیدی فعال کشور ، سامانه ستاد صنعت و معدن نیز راه اندازی شده است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: از این پس داد و ستد تنها با واحدهای تولیدی و صنعتی دارای پروانه مجاز است و شرکت‌های دولتی نمی توانند از خدمات و محصولات واحدهایی که فاقد مجوز فعالیت هستند، استفاده کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×