اخبار نساجی

اتاق تهرانی ها در اتریش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اتاق تهرانی ها در اتریش


صاحبان صنایع اتریش برای توسعه همکاری ها با ایران اعلام آمادگی کردند

    در دیدار هیات اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران از اتریش، صاحبان صنایع این کشور علاقه مندی و آمادگی خود را برای توسعه همکاری های مشترک با طرف های ایرانی اعلام کردند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به نقل از ایرنا،به دعوت اتاق بازرگانی استان اشتایر مارک به عنوان دومین استان مهم و صنعتی کشور اتریش، هیات اقتصادی از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به ریاست یحیی آل اسحاق و متشکل از تعداد قابل توجهی از شرکت ها،بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران به اتریش سفر کرد.

در این سفر اعضای اتاق بازرگانی تهران به همراهی حسن تاجیک سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش، از مراکز و پارک های فن آوری و نوآوری و تعدادی از شرکت ها و کارخانه های پیشرفته اشتایر مارک بازدید کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این هیات هم چنین با مقام های سیاسی و اقتصادی استان از جمله رئیس هیات دولت ایالتی،رئیس و معاون اتاق بازرگانی استان اشتایرمارک و ˈآمونˈ نماینده این استان در پارلمان اتریش ملاقات و درخصوص توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور گفت و گو کرد.

در این ملاقات ها همچنین طرفین با اشاره به سابقه روابط تاریخی دوستانه دو کشور،بر ضرورت همکاری های بیشتر جهت گسترش روابط اقتصادی دوجانبه تاکید کردند.

یحیی آل اسحاق و دیگر مقامهای اتاق بازرگانی تهران و مقام های اقتصادی اتریشی در ملاقات های خود ظرفیت های موجود دو کشور برای همکاری های اقتصادی را به تفصیل مورد بحث قرار دادند و زمینه های همکاری را تشریح کردند.

طرف اتریشی نیز ضمن تشریح امکانات فنی و تجاری و مزیت های صنعتی استان، علاقمندی و آمادگی خود را برای توسعه همکاری های مشترک با طرف های ایرانی اعلام داشتند و قرار شد در آینده نزدیک یک هیات بازرگانی اقتصادی بزرگ از این استان راهی ایران شود.

نمایندگان شرکت های اقتصادی اعزامی از ایران همچنین در آخرین روز اقامت در استان اشتایر مارک در مذاکراتی رودر رو با شرکای اتریشی خود زمینه های همکاری های آتی را مورد بحث و گفت وگو قرار دادند.

هیات بازرگانی ایرانی امروز پنجشنبه در وین با حضور در اتاق بازرگانی فدرال اتریش، مذاکرات با تجار و بازرگانان اتریشی و همچنین مقام های اقتصادی این کشور را در دستور کار خود دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×