گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه ایندکس ژنو و زنده شدن امیدها در صنعت منسوجات نبافته

جامعه بین المللی منسوجات نبافته یک بار دیگر در ژنو برای INDEX23 گرد هم آمدند. شرکت کنندگان از دیدن چنین حضور جهانی با ۶۱۰ غرفه دار از ۴۳ کشور که محصولات خود را بیش از ۵۰ هزار متر مربع از فضای ناخالص نمایشگاهی به نمایش گذاشتند، بسیار خوشحال شدند. این نشان دهنده افزایش قابل توجهی در غرفه داران در مقایسه با سال ۲۰۲۱  است و نشانه روشنی است که کل صنعت منسوجات نبافته دوباره به تجارت بازگشته است. تعداد شرکت کنندگان نیز افزایش یافت و بیش از ۱۲ هزار بازدیدکننده از بیش از ۱۰۰ کشور به این رویداد پیوستند.

با توجه به جذابیت این رویداد منحصر به فرد، غرفه داران از چهار روز فشرده برای ملاقات با مشتریان جدید بالقوه و گسترش تجارت با مشتریان فعلی حداکثر استفاده را کردند. نمایشگاه منسوجات بی بافت INDEX  به عنوان پیشروترین نمایشگاه منسوجات بی بافت در جهان، بار دیگر فرصتی استثنایی برای نشان دادن آخرین پیشرفت ها و پیشرفت های نوآورانه در همه کاربردهای منسوجات نبافته به هزاران بازدید کننده از سراسر جهان ارائه کرد.

رویداد های جانبی INDEX، مرکز تبادلی بود برای نمونه‌هایی از نوآوری‌ها و پیشرفت‌های جدید در بخش منسوجات بی بافت.

 

مورات دوگرو، مدیر کل EDANA، گفت: “ما اینجا هستیم تا تجارت کنیم، و صنعت منسوجات نبافته به ما نشان داد که زنجیره تامین منسوجات بی بافت یک خانواده بزرگ است. خوشحالی واقعی ما در این است که همه فعالان و کارشناسان صنعت بار دیگر شخصاً برای تبادل، لبخند، مذاکره، شبکه‌سازی، بحث و گفتگو و بسیاری موارد دیگر متحد شدند تا به چالش‌ها و بحث در مورد نوآوری‌ها و آینده این صنعت پرداخته شود.»

Pieter Meijer، رئیس هیئت مشاوران INDEX اضافه کرد: «دیدن نمایندگان بسیاری از نسل‌های جوان که نیاز صنعت را از نظر ایده‌های جدید، راه‌حل‌های پایدار و معماری کسب‌وکار تأمین می‌کنند، دلگرم‌کننده است».

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در کنار خود نمایشگاه، برنامه کاملی از رویدادهای جانبی نیز وجود داشت که مورد علاقه شرکت‌کنندگان قرار گرفت: ارائه محصولات ویژه و نوآورانه ۳۳ غرفه‌دار، مجموعه ای از سمینارهای آموزنده که موضوعات بی شماری از جمله منسوجات پزشکی، پایداری، اقتصاد چرخشی، ژئوسنتتیک، منسوجات، تجارت منصفانه، برابری جنسیتی، نوآوری، و روندهای بازار را پوشش می دهد.

جلسات توجیهی منطقه ای که بینش هایی را در مورد بازار منسوجات نبافته در مناطق مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد. و یک آموزش کلی منسوجات نبافته به عنوان آمادگی برای کسانی که تازه وارد این صنعت شده اند. همه این موضوعات توسط کارشناسان برجسته صنعت و سخنرانان مهمان، از جمله سازمان تجارت جهانی (WTO) و انجمت های بین المللی بی بافت ارائه شده است.

نگرانی برای محیط زیست در سال‌های اخیر اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است، و بار دیگر موضوع کلیدی در INDEX23 باقی ماند، زیرا شرکت‌ها برای دستیابی به کاهش بیشتر CO2 و چرخش در زنجیره تامین تلاش می‌کنند.

دوره بعدی این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ آوریل سال ۲۰۲۶ در ژنو سوییس برگزار خواهد شد. 

نمای کلی نمایشگاه بی بافت ایندکس ۲۰۲۳

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×