اخبار نساجی

سد گتوند نماد توانمندی صنعت آب ایران است

 

تهران- قائم مقام وزیر نیرو گفت: ساخت سد گتوند حاکی از توانمندی و ظرفیت های بزرگی است که در صنعت آب کشور وجود دارد.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو،’علی ذبیحی‘ امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای آب وزارت نیرو، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با استفاده از تمام ظرفیت های صنعت آب کشور، مراحل باقی مانده پروژه بزرگ سد گتوند به نحو مطلوبی انجام شود، گفت: انجام کارهای بزرگی مانند سد گتوند در کشور، حاکی از توانمندی و ظرفیت بزرگی است که در صنعت آب کشور وجود دارد.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد دست اندرکاران طرح بزرگ سد گتوند و اجرای موفقیت آمیز مرحله دوم آبگیری این سد، گفت: به هر حال انجام هر کار بزرگی چالش هایی را نیز به همراه دارد و باید به این تلاش ها با دید مثبت نگاه شود.

قائم مقام وزیر نیرو همچنین بر لزوم حل مشکلات آب استان های البرز و قم تاکید کرد و گفت: مشکلات آب این دو استان نیز باید به زودی برطرف شود.

همچنین در این نشست، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به بیان آخرین وضعیت سد گتوند علیا پرداخت و گفت: با اجرای مرحله دوم آبگیری سد گتوند، در زمان کنونی با پایش های انجام شده وضعیت کیفیت آب مخزن بسیار مطلوب است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یادآور می شود مرحله نخست آبگیری سد گتوند به عنوان بلندترین سد خاکی کشور با ارتفاع ۱۸۲ متر در ششم مرداد ماه سال جاری با حضور رییس جمهوری و مرحله دوم آبگیری این سد نیز در روز جمعه (۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۰) با حضور’مجید نامجو’ وزیر نیرو انجام شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×