اخبار نساجی

فروش کتب غیر اخلاقی از طریق “پی‌پال” ممنوع شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرکت پی‌پال که خدمات پرداخت الکترونیک خود را به میلیون ها کاربر اینترنت در سراسر جهان ارائه می دهد اعلام کرد از این پس اجازه فروش کتب مستهجن و دارای محتوای غیراخلاقی را از این طریق نخواهد داد.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، پی پال علت این تصمیم گیری را مشکلات حقوقی و قضایی این کار دانسته و تصریح کرده در برابر فشارهای افراد و گروه هایی که معتقدند چنین اقدامی مغایر با آزادی بیان است تسلیم نخواهد شد.

به دنبال این تصمیم پی‌پال از ناشران و فروشندگان کتاب در کشورهای غربی خواسته تا از پی پال برای فروش کتبی با محتوای غیراخلاقی و مستهجن استفاده نکنند و به مسئولیت های حقوقی این شرکت توجه داشته باشند.

در عین حال برخی ناشران غربی که از فروش چنین کتب ضداخلاقی سود می برند در تلاش هستند تا به هر نحوه ممکن جلوی عملی شدن تصمیم پی پال را بگیرند.

مقامات پی پال می گویند برای کسب اطمینان در مورد اجرای این تصمیم کنترل دقیقی بر کتب عرضه شده برای فروش از این طریق خواهند داشت و این نظارت در سطح بین المللی اعمال خواهد شد. پی پال بیش از یک دهه است که خدمات پرداخت آنلاین خود را در دهها کشور جهان ارائه می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×