اخبار نساجی

پرداخت تسهیلات ریالی به صنعت برای تامین سرمایه در گردش بنگاه‌ها

 

پرداخت تسهیلات ریالی به صنعت برای تامین سرمایه در گردش بنگاه‌ها

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به پرداخت تسهیلات ریالی سال ۹۱ و ۹۲ ، اظهار کرد:در پرداخت تسهیلات ریالی به بخش صنعت اولویت با تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌ها خواهد بود و این مسئله به شبکه بانکی نیز ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا فرزین با اشاره به پرداخت تسهیلات ریالی سال ۹۱ و ۹۲ به صنعت، گفت: از محل منابع ورودی به صندوق توسعه ملی درسال جاری ۱۰ درصد تبدیل به ریال شده و در بخش صنعت و معدن به صورت ریالی پرداخت می‌شود .

وی افزود: دربخش صنعت اولویت با تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌ها خواهد بود و این مسئله به شبکه بانکی نیز ابلاغ شده است.

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پاسخ به اینکه در سال‌های گذشته برای دریافت یک وام ۲۰۰ میلیون دلاری باید شرایط تحمیلی بانک جهانی و یا صندوق بین‌المللی پول را می‌پذیرفتیم، آیا صندوق توسعه ملی می‌تواند جایگزین فاینانس و تأمین مالی خارجی شود؟ تصریح کرد: اگر کشور ما بتواند از منابع فاینانس در طرح‌های خود استفاده کند کار بسیار خوبی است، اما اگر به دلیل محدودیت فاینانس ارزی نتوانست این کار را انجام دهد، صندوق توسعه ملی می‌تواند جایگزین فاینانس خارجی شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×