اخبار فرش ماشینی

تشکیل جلسه کمیته پنبه هیدروفیل انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تشکیل جلسه کمیته پنبه هیدروفیل انجمن صنایع نساجی ایران

 

نشست کمیته تولیدکنندگان پنبه هیدروفیل انجمن صنایع نساجی ایران روز دوشنبه مورخ ۲۸ آبان ماه در محل دبیرخانه انجمن برگزار شد.

نشست کمیته تولیدکنندگان پنبه هیدروفیل انجمن صنایع نساجی ایران با حضور نمایندگان شرکت‌های تولیدی کالای مذکور روز دوشنبه مورخ ۲۸ آبان ماه در محل دبیرخانه انجمن برگزار شد و مسائل مختلف تولیدی توسط حاضرین بررسی شد.

در ابتدای این نشست، آقای توفیقی، مدیرعامل شرکت باند و گاز و پنبه هیدروفیل کاوه و ریاست کمیته مذکور اظهار داشت که در پی ممنوعیت و سپس ایجاد عوارض ۵۰ درصدی برای صادرات الیاف پنبه در کشور، متأسفانه صادرات پنبه هیدروفیل نیز، که کالایی ساخته شده می‌باشد مشمول پرداخت عوارض مذکور گردیده که این موضوع از طریق مکاتبات صورت گرفته از سوی کمیته و انجمن صنایع نساجی ایران در حال پیگیری بوده و درخواست جداسازی تعرفه پنبه هیدروفیل از الیاف پنبه به مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران منعکس شده و در حال بررسی می‌باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست، مشکلات ناشی از اجرای دستورالعمل قیمت‌گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بود. بنا به اظهارات حاضرین، با توجه به روش‌های متعدد پخش کالا در سطح کشور، دستورالعمل مذکور در خصوص نحوه محاسبه قیمت‌ مصرف‌کننده در برخی واحدها قابل اجرا نبوده و نیاز به بازنگری دارد.

در ادامه این نشست سایر مشکلات تولید در این بخش از صنایع نساجی توسط حاضرین مطرح شده و مقرر شد که کمیته پنبه هیدروفیل با همکاری و حمایت انجمن صنایع نساجی ایران در راستای مرتفع‌سازی آن‌ها اقدام نماید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×