اخبار نساجی

چگونگی تغییر مسکن مهر در سال آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مشاور وزیر راه و شهرسازی از افزایش متراژ و کاهش طبقات واحدهای مسکن مهر در راستای رسیدن به الگوی معماری و شهرسازی ایرانی – اسلامی خبر داد و گفت: بسته مالیاتی که برای بررسی به وزارت امور اقتصادی ودارایی ارائه شده بود هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش افکار نیوز،مقداد همتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال آینده در راستای رسیدن به الگوی معماری وشهرسازی ایران -اسلامی وبهینه سازی مسکن مهر از نظر معماری به سمت طراحی وساخت واحدهای مسکونی با متراژهای بالاتر و تعداد طبقات کمتر حرکت خواهیم کرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان این‌که بسته مالیاتی که برای بررسی به وزارت امور اقتصادی ودارایی ارائه شده بود هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت:‌ در سال آینده بنا به نیاز شهرها سهمیه ابلاغ و با توجه به تعداد متقاضیان واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر احداث می‌شود.

وزارت راه و شهرسازی برای جلوگیری از فعالیت‌های سوداگرانه و ثبات بخشی به بازار مسکن بسته که در برگیرنده کلیه مسائل مربوط به دریافت مالیات در حوزه‌های مختلف بخش مسکن است به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه داده است.

بر این اساس دریافت مالیات از ساختمان‌هایی که بیش از سه واحد مسکونی در آن‌ها وجود دارد یا واحدهای مسکونی لوکس و خانه‌های خالی از مواردی است که در این بسته مالیاتی مطرح شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×