اخبار نساجی

تخفیف اعطایی به مشترکان برق صنعتی ۵۰ درصد افزایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر از افزایش ۵۰ درصدی تخفیف به مشترکان صنعتی همکاری کننده با صنعت برق در زمینه برقراری تعمیرات و تعطیلات تابستانی در سالجاری خبر داد.

ˈعلیرضا احمد یزدیˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: در تابستان سال قبل دو هزار و ۳۲۳ مشترک صنعتی با برقراری تعمیرات و تعطیلات در تابستان و مدیریت مصرف، از حدود دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخفیف مصرف برق برخوردار شدند.

وی میزان کاهش نیاز برقی این واحدها در این طرح در سال گذشته را ۸۷۰ مگاوات بیان کرد و گفت: بخش کشاورزی نیز از تخفیف برخوردار شده است.

وی افزود: کشاورزان با خاموش کردن برق چاه ها در چهار ساعت اوج بار روزانه می توانند از برق رایگان در سایر ساعات شبانه روز برخوردار شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

احمد یزدی با اشاره به همکاری ۲۶ هزار مشترک برق کشاورزی در سال گذشته با این طرح گفت: با اعمال این روش، کشاورزان ۱۵ میلیارد ریال پاداش همکاری دریافت کردند.

وی متذکر شد: کشاورزان می توانند با هماهنگی شرکت های توزیع این چهار ساعت را مدیریت و به صورت چهار ساعت روز یا شب و یا دو ساعت جدا از هم اجرایی کنند.

وی گفت: امسال با توجه به افزایش تخفیف ها در بخش کشاورزی و صنعتی و نیز افزایش راهکارهای همکاری برای مشترکان صنعتی، استقبال از این طرح در کشور افزایش می یابد.

احمدیزدی گفت: به منظور مدیریت و بهینه سازی مصرف، برای تمامی مشترکان برنامه های ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف پیش بینی و اجرایی می شود.

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر موثرترین راهکار برای مشترکان خانگی را استفاده بهینه از تجهیزات سرمایشی و استفاده از لامپ های دارای بازدهی بالا از جمله بهره گیری از لامپ های ال ای دی به جای لامپ های کم مصرف و رشته ای برشمرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×