اخبار نساجی

هزینه تولید کالا در کشور بیش از حد انتظار است

 

نماینده ساری در مجلس نهم، روند ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور را کند ارزیابی کرد.

محمد دامادی در ساری، با اشاره به سهم ۳۰ درصدی صنعت در اشتغال کشور گفت: بحث اشتغال در کشور ما امری جدی است و این آمار نشان می‌دهد روند تولید اشتغال مولد و پایدار روند کندی را طی می‌کند و ما باید در برنامه ریزی در این زمینه تجدیدنظر جدی کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: ایجاد شغل‌های مولد و پایدار در کشور، زمینه ساز توسعه پایدار کشور و موجب رفع موانع توسعه اشتغال و کاهش آمار بیکاری می‌شود که با مطالعات عمده و کار‌شناسی در این زمینه باید روند توسعه پایدار در ایجاد اشتغال مولد را تسریع کنیم.

نماینده ساری همچنین سهم ۲۰ درصدی کشاورزی از اشتغال کشور را امری غیرمنطقی ارزیابی و خاطرنشان کرد: نگاهی به آمارهای منتشر شده از سوی مرکزآمار ایران نشان می‌دهد، آمار اشتغال در بخش کشاورزی و صنعت، بسیار پایین‌تر از میزانی است که انتظار می‌رود و در این زمینه باید فکری جدی کنیم.

دامادی با تاکید براهمیت توسعه اشتغال صنعتی در کشور یادآور شد: توسعه صنعتی کشور و افزایش سهم این بخش در اشتغال کشور، سبب تولید ثروت و سرمایه برای کشور می‌شود و در بلند مدت می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را در بخش‌های مختلف حل کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم معتقد است: هزینه تولید کالا در کشورمان، بیش از حد انتظار است و باتوجه به اهمیت توسعه تولید و فضای صنعتی کشور، باید با روان سازی فرآیند‌ها، کاهش هزینه‌های تولید، و تصویب قوانین مناسب زمینه رفع مشکلات تولید در کشور را فراهم کنیم.

نماینده ساری تصریح کرد: باید دغدغه صنعتگران و فعالین اقتصادی کشور، در جهت رفع موانع تولید باشد چرا که این موضوع در سال حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، امری مهم تلقی می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×