اخبار فرش ماشینی

حضور در نمایشگاه دموتکس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مورد عنایت و توجه  مقام محترم مدیریت
با ادای احترام شایسته،

به استحضار عالی می‌رساند:

شرکت فوژان راهبران از تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۱۱ برابر با ۱۲ تیر ۱۳۹۰ عهده‌دار نمایندگی انحصاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی آلمان، هانوفر در ایران می‌باشد. در این راستا توجه شما را به پایگاه اینترنتی نمایشگاه هانوفر به نشانی زیر جلب می‌نمائیم:

http://www.messe.de/repraesentanten_e

همان گونه که مستحضر می باشید نمایشگاه دموتکس با بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از نمایشگاه های پیشرو و بسیار مهم کشور آلمان به شمار می رود. شرکت نمایشگاه های آلمان پس از کسب موفقیتهای چشمگیر و با عنایت به استقبال و درخواست تعداد پرشماری از شرکتهای فعال در زمینه طراحی و تولید انواع فرش و کفپوش، در نظر دارد تا این نمایشگاه تخصصی را برای ششمین سال متوالی در دبی برگزار نماید.
نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در سال ۲۰۱۱ میلادی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ سپتامبر، برابر با ۲۱ تا ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی(Dubai International Convention and Exhibition Center)  برپا خواهد بود.

حضور ۳۰۰ غرفه‌گذار از ۲۰ کشور در سال ۲۰۱۰ که محصولات خود شامل انواع فرش دستباف و ماشینی، موکت، سنگ طبیعی، پارکت، لمینت، سرامیک، نخ، الیاف و کلیه سیستم‌ها و لوازم و ادوات نظافت و شستشو و صنایع مربوط به انواع کفپوش را در معرض نمایش قرار دادند، مهر تائیدی بر اهمیت این نمایشگاه جهانی می‌باشد. در سال ۲۰۱۱ نیز انتظار می رود قریب ۶ هزار بازدید کننده متخصص از بیش از ۷۰ کشور از این رویداد جهانی بازدید بعمل آورند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت فوژان راهبران، مجله نساجی کهن) بعنوان رسانه تخصصی فرش ماشینی و همکار مطبوعاتی نمایشگاه( و البته شرکت نمایشگاه‌های بین المللی هانوفر، شعبه دبی از شما دعوت می‌کنند تا از این نمایشگاه تخصصی بازدید فرمائید. شایان ذکر است که دعوتنامه رایگان جهت بازدید از نمایشگاه نزد شرکت فوژان راهبران موجود بوده و قابل ارائه به کلیه علاقمندان و صنعتگران می باشد.

خواهشمند است برای کسب آگاهی بیشتر و در صورت هر گونه پرسش احتمالی در روزهای اداری با اینجانب تماس حاصل فرموده و یا از پایگاه اینترنتی نمایشگاه بازدید فرمائید.

شرکت فوژان راهبران

نارینه آزلبار
مدیر عامل

نماینده شرکت نمایشگاه‌های آلمان
۸۸۵۰۰۸۸۵  –  ۸۸۵۳۹۵۳۹

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×