اخبار فرش ماشینی

مازندران درصنعت نساجی وپوشاک سرآمداست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

در مسیر توسعه باید با کشورهای جویای نام رقابت کنیم.

به گزارش آریا دفتر مازندران درقائمشهر، دانشگاه آزاد قائمشهر میزبان فعالان حوزه مد و پوشاک بود. در این همایش که با حضور برندهای مطرح پوشاک و تولید کنندگان منسوجات خانگی برگزار شد، متخصصین و طراحان برتر، نمایندگان ماشین آلات تخصصی و اتحادیه‌های صنفی توانستند به معرفی فعالیت‌های خود بپردازند.

دراین گردهمایی دکترمحمدپورعمران درسخنانی اشاره داشت : هم اکنون نساجی مازندران با ۴۰۰پرسنل درحال کارکردن است و بازنشستگان مطالبات خود را دریافت کرده اند.

وی بابیان اینکه درمسیرتوسعه باید با کشورهای جویای نام رقابت کنیم گفت: ساماندهی فارغ التحصیلان این عرصه ، توجه برندسازی واستفاده از دانش وتخصص می تواند موجبات تحقق این امر را فراهم آورد.
دکترمحمدپورعمران در خصوص قاچاق پوشاک تصریح کرد: اگرفرض کنیم ۴میلیارد دلارازاین قاچاق را در داخل کشورتولید کنیم و بتوانیم ۲۰ درصد آن را به دستمزد اختصاص دهیم ،می توانیم ۱۰۰هزارشغل جدید ایجاد کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران با بیان اینکه مازندران درصنعت نساجی وپوشاک سرآمداست، اظهارداشت: ما می توانیم با توجه به ارزشهای خود و زیبایی شناسی متناسب با فرهنگ دینی وملی ،طراحی مد داشته باشیم .

وی افزود: لباس یک موضوع فرهنگی است ما نمی توانیم ملت سربلندی باشیم ولی لباس خود را از خارج تهیه کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×