اخبار نساجی

کاهش قیمت محصولات پر مصرف لبنی

 

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت ، معدن و تجارت از کاهش محصولات پر مصرف لبنی به دنبال کاهش قیمت شیر خبر داد.

محمد علی ضیغمی گفت : بعد از تفویض اختیار دولت به وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وعده وزیر برای کاهش قیمت کالاهای اساسی مواد غذایی ،این فرآیند با تفاهم و توافق با بخش تولید و تولید کنندگان و تامین کتتدگان شروع و از لبنات آغاز شده و محصولات پرمصرف لبنی به زودی به این چرخه اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه به زودی ماست و پنیر هم به قیمتهای قبلی بر خواهد گشت افزود : بر اساس توافقی که برای تامین نهاده و عرضه شیر خام با قیمت سابق و باکارخانجات فرآورده های لبنی صورت گرفته این فرآیند تکمیل خواهد شد.

ضیغمی با تاکید بر کاهش قیمتها با توجه به همان کیفیت قبلی محصول لبنی و جلوگیری از کم فروشی افزود : در گام بعدی برنج مرغوب ایرانی را با قیمت کمتر از ۲ هزار تومان عرضه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد :اطلاعیه ها و بخشنامه های مربوط به استانها اعلام شده وبه زودی در رابطه با سایر فرآورده های پروتئینی و مرغ هم اخبار خوبی اعلام خواهد شد.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، با اشاره به طرح تشدید بازرسی ها تصریح کرد :نظارت بر بازار میوه از طریق بازرسان سازمانهای صنفی، اتحادیها و مجامع امور صنفی به صورت جدی در قالب طرح تشدید بازرسی ها ادامه خواهدیافت و بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان بیش از گذشته در بازار حضورخواهند داشت .
به گفته وی موارد تخلف از طریق تلفن ۱۲۴ هم قابل پیگیری است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×