اخبار نساجی

کاهش هفت درصدی فروش شرکت پژو فرانسه

 

شرکت عظیم خودروسازی پی اس آ پژو سیتروئن دیروز چهارشنبه از کاهش هفت درصدی میزان فروش شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۲ خبر داد .

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فرانسه ،پس از اعلام انصراف دولت فرانسه از تخصیص بسته های کمک مالی پیشنهادی برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و قدیمی ، شرکت خودروسازی پی اس آ پژو سیتروئن امروز اعلام کرد میزان فروش خودروهای تولیدی این شرکت در سه ماهه نخست سال کنونی میلادی ، هفت درصد کاهش یافت و به هیجده میلیارد و نهصد میلیون دلار رسید . ، نتایج بخش خودروسازی حتی از این هم ضعیف تر بوده و درامد شرکت از فروش خودرو در سراسر جهان در سه ماه نخست سال ۲۰۱۲ ، ‌تنها نه میلیارد و هفتصد میلیون یورو اعلام شده است . این بدین معناست که شرکت پژو در سه ماهه نخست امسال ، تنها هفتصد و نود هزار و یکصد دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخته که این به معنای کاهش چهارده درصدی نرخ فروش است .

این گزارش می افزاید میزان تقاضا در جنوب اروپا در طول این دوره به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یافته و این وضعیت ممکن است در سراسر نیمه نخست سال ۲۰۱۲ ادامه داشته باشد .

شرکت پژو همچنین پیش بینی کرده است میزان تقاضای خودروی این شرکت در فرانسه حدود ده درصد کاهش یابد .

شرکت پژو در عین حال اعلام کرده است با توجه به طرحهای در دست اجرای این شرکت مبنی بر کاهش یک میلیارد یورویی هزینه ها ، انتظار می رود از میزان دیون و بدهی های این شرکت به اندازه قابل توجهی کاسته شود .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×