اخبار نساجی

بررسی وضعیت اجتماعی و اخلاقی کشور در مجلس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بررسی وضعیت اجتماعی و اخلاقی کشور در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی وضیعیت امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی خبر داد.

محمد حسین فرهنگی در گفتگو با مهر گفت: هفته جاری وزیران مسکن و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی برای ارائه گزارش در صحن علنی مجلس حضور می یابند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته جاری با حضور حسینی وزیر ارشاد و احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی وضعیت امنیت اخلاقی و اجتماعی در کشور را بررسی می کنند.

وی افزود: نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی نیز در هفته جاری برای ارائه گزارش از وضعیت اجرای پروژه های مسکن مهر در کشور به صحن علنی مجلس حضور می یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرهنگی اظهارداشت: طرح اصلاح آیین نامه داخلی در راستای تغییر عنوان تعطیلات تابستانی مجلس به سرکشی به حوزه های انتخابیه نیز به هیئت رئیسه ارائه شده که فوریت آن در هفته جاری به رای نمایندگان گذاشته می شود.

وی افزود: رئیس دیوان محاسبات نیز در هفته جاری گزارشی از اقدامات این دیوان در مجلس هشتم ارائه می دهد.

فرهنگی در پایان گفت: در هفته جاری ریاست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون های ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی و حمایت از تولید داخلی انتخاب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر هفته گذشته نیز ارائه گزارش وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس دیوان محاسبات در دستور کار مجلس قرار داشت، نیکزاد در مجلس حضور یافت اما به دلیل جلسه غیر علنی بررسی اعتبار نامه نتوانست گزارش خود را به صحن علنی مجلس ارائه دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×