اخبار نساجی

رشد ۳۹ درصدی ارزش معاملات خرد و بلوک در بورس تهران

 

رشد 39 درصدی ارزش معاملات خرد و بلوک در بورس تهران

تهران – ارزش معاملات خرد و بلوک در بورس تهران در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۹۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از شرکت بورس و اوراق بهادار، رییس اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار این شرکت، گفت: ارزش معاملات خرد و بلوک در بورس تهران در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه ۹۰ به ۱۵۵ هزارو ۴۹۴میلیارد ریال بالغ شد که این میزان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

‘حمید روحبخش’ افزود: شاخص کل بورس تهران در بهمن ماه امسال نسبت به بهمن ماه سال گذشته دو هزار و ۷۸۸ واحد صعود کرد که نشان از رشد ۶/۱۲ درصدی دارد.

رییس اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: ارزش معاملات بورس تهران نیز در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۲ درصد افزایش به ۱۴هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی از افزایش ارزش بازار خبر داد و اظهار داشت: ارزش بازار در پایان بهمن ماه سال ۸۹ بیش از یک هزار و ۵۶ هزار میلیارد ریال بود که در پایان بهمن ماه سال جاری به بیش از هزار و ۲۴۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت که معادل ۶/۱۷ درصد رشد است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×