اخبار فرش ماشینی

آتش‌سوزی در یک انبار فرش در سمنان

مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی استان سمنان در تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی انبار فرش سمنان در روز گذشته گفت: هنوز تحقیقات درباره علت حادثه آتش سوزی کامل نیست

سعید اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این است که نشت گاز شهری در فضای زیر زمین و انفجار آن سبب آتش سوزی بوده است.

وی ادامه داد: ساعت ۱۷.۰۸ روز گذشته وقوع حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی سازمان، نمایندگان ایستگاه‌های ۲، ۴ و ۵ را به محل حادثه اعزام کرد.
اسماعیل پور اظهار کرد: آتش سوزی طی نیم ساعت به طور کامل مهار شد.

مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی استان با اشاره به این‌که نشت گاز و انفجار حاصل از آن علت آتش سوزی بوده است، ادامه داد: موج ناشی از این انفجار باعث تخریب ساختمان زیر زمین و طبقه همکف شده است.

اسماعیل پور ادامه داد: مالک فروشگاه در این حادثه دچار سوختگی شده که ابتدا به بیمارستان امیر المؤمنین سمنان، انتقال داده شد و بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی روی ایشان به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری انتقال یافت.

وی درباره میزان خسارت وارده حاصل از این آتش سوزی، تصریح کرد: خسارت وارده سنگین است و ساختمان فروشگاه نیز به شدت تخریب شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×