Categories: اخبار نساجی

آخرین تصمیمات تولیدی در صحن علنی مجلس

 

 

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: مراحل نهایی طرح حمایت از تولید ملی در این کمیسیون انجام شده و سال آینده برای بررسی به صحن علنی فرستاده می‌شود.

حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی به جلسه دیروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: موادی از لایحه بودجه ۹۲ که به بخش‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و تولید ملی مربوط می‌شود برای بررسی به این کمیسیون ارجاع شده بود. وی ادامه داد: در جلسه دیروز کمیسیون مواد ارجاعی از لایحه بودجه ۹۲ که به بخش‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و تولید ملی مربوط می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس تصریح کرد: بررسی بخش‌های مربوط به اصل ۴۴ و تولید ملی در لایحه بودجه ۹۲ به جلسات بعدی موکول شد.

فولادگر در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بررسی طرح حمایت از تولید ملی اشاره کرد و افزود: بررسی طرح حمایت از تولید ملی در جلسه کمیسیون ویژه نهایی شد و پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌ها، این طرح برای بررسی و تصویب نهایی به جلسات صحن علنی در سال‌ آینده خواهد رسید.

علاوه بر طرح حمایت از تولید روز گذشته کلیات بخش صنعت و معدن نیز تصویب شد. عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این خصوص می‌گوید: کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲ در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد.

سید محمد بیاتیان عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه دیروز کمیسیون صنایع و معادن، کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲ با حضور معاونان معاونت نظارت راهبردی رییس‌جمهور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. وی ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه پس از بررسی و ارزیابی کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲، کلیات آن به تصویب رسید. عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: با تصویب کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲، جزئیات آن نیز در کمیته‌های کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

شماره ۸۶ مجله نساجی کهن ویژه نامه تیرماه منتشر شد

تبلیغات روی جلد: شرکت معتمد تکس فهرست مطالب شماره 86 مجله نساجی کهن نمایشگاه اصفهان:…

6 ساعت ago

انتخاب هیات رییسه جدید اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران (ویدیو)

انتخاب هیات رییسه و بررسی مسائل مهم صادرات روز دوشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۳ پنجاهُ…

9 ساعت ago

ریچارد آرکرایت پیشگام انقلاب صنعتی و پدر سیستم کارخانه‌های مدرن

ریچارد آرک‌رایت: پدر سیستم کارخانه های صنعتی مدرن ریچارد آرکرایت بود. او که یک مرد…

12 ساعت ago

تفکر طراحی رویکردی برای خلق محصولات کاربرمحور و نوآورانه

تفکر طراحی روش یا رویکردی است که به افراد (مانند مدیران محصول یا طراحان محصول)…

1 روز ago

نقش طراح محصول در تجربه کاربر و توسعه محصول

 دکتر امیررضا باودر طراح محصول، مسئول تجربه‌ی کاربرِ یک محصول بوده و معمولاً اهداف کسب‌…

2 روز ago

تحول در تولید نخ BCF توسط شرکت Oerlikon Neumag

شرکت Oerlikon Neumag در حال متحول کردن تولید نخ BCF با کارخانه نوآورانه BCF خود…

3 روز ago