Categories: اخبار نساجی

آخرین تصمیمات تولیدی در صحن علنی مجلس

 

 

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: مراحل نهایی طرح حمایت از تولید ملی در این کمیسیون انجام شده و سال آینده برای بررسی به صحن علنی فرستاده می‌شود.

حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی به جلسه دیروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: موادی از لایحه بودجه ۹۲ که به بخش‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و تولید ملی مربوط می‌شود برای بررسی به این کمیسیون ارجاع شده بود. وی ادامه داد: در جلسه دیروز کمیسیون مواد ارجاعی از لایحه بودجه ۹۲ که به بخش‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و تولید ملی مربوط می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس تصریح کرد: بررسی بخش‌های مربوط به اصل ۴۴ و تولید ملی در لایحه بودجه ۹۲ به جلسات بعدی موکول شد.

فولادگر در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بررسی طرح حمایت از تولید ملی اشاره کرد و افزود: بررسی طرح حمایت از تولید ملی در جلسه کمیسیون ویژه نهایی شد و پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌ها، این طرح برای بررسی و تصویب نهایی به جلسات صحن علنی در سال‌ آینده خواهد رسید.

علاوه بر طرح حمایت از تولید روز گذشته کلیات بخش صنعت و معدن نیز تصویب شد. عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این خصوص می‌گوید: کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲ در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد.

سید محمد بیاتیان عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه دیروز کمیسیون صنایع و معادن، کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲ با حضور معاونان معاونت نظارت راهبردی رییس‌جمهور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. وی ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه پس از بررسی و ارزیابی کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲، کلیات آن به تصویب رسید. عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: با تصویب کلیات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه ۹۲، جزئیات آن نیز در کمیته‌های کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

به برگزارکنندگان دموتکس دبی اعتماد داریم و به آینده آن امیدواریم

مصاحبه با آقای سعید منزوی زاده مدیر عامل قالی سلیمان: نمایشگاه دموتکس دبی بعد از…

9 ساعت ago

فرش بهشتی در مسیر گسترش صادرات؛ اینبار دموتکس دبی

مصاحبه با آقای محمد بهشتی مدیرعامل فرش بهشتی: شرکت فرش بهشتی با توجه به اینکه…

16 ساعت ago

با حمایت دموتکس، دبی را به مرکز تجارت فرش ایرانی تبدیل می کنیم

مصاحبه با آقای مرتضی سودایی مدیر عامل قالی زرتشت: قالی زرتشت از سال 2014 حضور…

1 روز ago

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه دموتکس دبی ما را شگفت زده کرد

محمد جواد کمالیان مدیر عامل شرکت قالیچین: خدمات شرکت قالیچین : زمینه های معرفی محصولات…

2 روز ago

فرش سورنا و استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی فرش

مصاحبه با آقای رضا محمودیان مدیر شرکت فرش سورنا در نمایشگاه دموتکس دبی 2024: فرش…

2 روز ago

موفقیت نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: ارزیابی مثبت خانم آذلبار (ویدیو)

خانم آذلبار نماینده شرکت نمایشگاهی دموتکس در ایران نمایشگاه دموتکس خاورمیانه (دموتکس دبی) که در…

3 روز ago