اخبار فرش ماشینی

آخرین مهلت ثبت‌نام تعاونی‌ها در جشنواره تعاونی‌های برتر

 

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برگزاری نهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان با معرفی برترین‌های بخش تعاون خبر داد و گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خرداد ماه سال جاری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

احمد لطفی‌نژاد به خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، گفت: این جشنواره ویژه تعاونی‌های استان تهران است و از ۱۴ گرایش‌ آموزشی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدنی، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، اعتبار، سهام عدالت، دانش بنیان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و بانوان در آن شرکت خواهند کرد.

وی ترویج فرهنگ تعاون، شناساندن تعاونی‌های موفق، معرفی توانمندی‌های بالقوه بخش تعاونی،تشویق تعاونی‌های استان تهران و ترغیب مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه تعاون را از جمله اهداف برگزاری نهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران برشمرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ثبت نام از تعاونی‌های واجد شرایط برای حضور در این جشنواره از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۰ خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، تعاونی‌های متقاضی شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.TAAVONIBARTAR.IR و آگاهی از ضوابط و شرایط مندرج، نسبت به ثبت نام واحد تعاونی خود اقدام کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×