اخبار نساجی

آغاز برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه‌فنی در روزهای آتی

ساجدی نیا اعلام کرد:
آغاز برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه‌فنی در روزهای آتی
برخورد با ۱۱ هزار خودروی آلاینده از ابتدای سال

تین نیوز : فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح ویژه برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی معتبر در تهران طی چند روز آینده خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با حدود ۱۱ هزار خودروی آلاینده و دودزا در پایتخت برخورد شده است. 

سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه مراسم معاینه فنی خودروهای پلیس پایتخت با بیان این مطلب اظهار کرد: پلیس معاینه فنی را از خودروهای خود آغاز کرده است تا گلایه‌ای برای شهروندان در زمان برخورد نباشد و ظرف ۴ روز کل خودروهای پلیس پایتخت معاینه فنی می‌شوند.

وی افزود: برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای تابستان آغاز شده است و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۱ هزار خودروی آلاینده و دودزا در پایتخت مورد برخورد قرار گرفته‌اند.

سردار ساجدی نیا اظهار کرد: خودروهای پلیس پیش از اعزام برای دریافت معاینه فنی رفع نقص می‌شوند تاکید و در صورتی که این خودروها نتوانند برگ معاینه فنی بگیرند ضمن رفع نقص اقدامات لازم در خصوص آنها صورت می‌گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: ظرف چند روز آینده طرح ویژه برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در تهران اجرا می شود و قطعا پلیس خودروهایی که آلایندگی و دود مرئی داشته باشند را برابر قانون متوقف و روانه پارکینگ‌ها می‌کند. در عین حال سایر خودروها نیز اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه انجام معاینه فنی برای حفظ جان راننده و سرنشینان است از تمامی رانندگان خواست در مهلت باقی مانده نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند چرا که در غیر این صورت پلیس قاطعانه با خودروهای متخلف برخورد می‌کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×