Categories: اخبار نساجی

آغاز رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل مسافری از ابتدای امسال خبر داد و گفت: تمام شرکت‌های حمل و نقل مسافری دارای رتبه ۵ هستند که اگر بخواهند به رتبه های ۴ ، ۳، ۲ و یک ارتقا پیدا کنند باید خدمات و سایر امکانات خود را افزایش دهند.

به گزارش افکارنیوز، شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر درخصوص اهداف سازمان راهداری در سال ۹۱، اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه زمستان سختی را پیش رو داشتیم تلاش خواهیم کرد تا در سال ۹۱ حدود ۹ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت شود.

وی افزود: عملیات نگهداری و بهسازی در حدود ۳ هزارکیلومتر از بزرگراه ها و آزادراه ها و ۸ هزار کیلومتر از راه های اصلی پیش بینی شده است همچنین برای سایر راه ها هم حدود ۸ هزار کیلومتر عملیات درزگیری و ۱۲ هزار کیلومتر اجرای عملیات حفاظتی روگیر راه ها انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ایمنی در راه ها، اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد در جاده ها تبدیل راه های فرعی به اصلی و آزادراه و بزرگراه در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: تلاش داریم امسال ۸۵۰ نقطه مقطع و تقاطع پرحادثه را در راه های شریانی و حدود ۳۰ تقاطع غیرهمسطح را از محل بودجه های ملی و استانی بر طرف کنیم.

وی افزود: امسال ۴۳۰ پل بزرگ تعمیر شده و ۶۳ هزار کیلومتر از راه های شریانی خط کشی می شود همچنین تعداد ۲۵۵۰ علایم انتظامی و اخطاری و ۱۳ هزار متر مربع علایم اطلاعاتی درجاده ها نصب خواهد شد.

اجرای رتبه بندی شرکت های حمل و نقل از ابتدای امسال

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینک رتبه بندی شرکت های حمل و نقل از اقدامات دیگری بود که از آذر ۹۰ اجرا شده است، گفت: از ابتدای سال ۹۱ همه شرکت های حمل و نقلی مسافری دارای رتبه ۵ هستند که اگر بخواهند به رتبه های ۴ ، ۳، ۲ و یک ارتقا پیدا کنند باید خدمات و سایر امکانات خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه از این پس قیمت بلیت ها متناسب با رتبه ها تعیین می شود، افزود: این رتبه بندی به این منظور انجام گرفته تا مردم نسبت شرایط یک شرکت و خدمات ارایه شده از سوی آن اطلاع داشته باشند و متناسب با آن از شرکت ها خدمات درخواست کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ارتقا ایمنی جاده ها و کاهش سوانح اشاره کرد و گفت: امسال قصد داریم با همکاری سایر ارگان ها مانند پلیس و امداد روند کاهیشی تصادفات را ادامه دهیم و ۱۰ درصد کاهش تلفات را اجرایی کنیم.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس دبی: رونق صنعت کفپوش در خاورمیانه(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی با پتانسیل خوبی بعد از چندسال دوباره برگزار شد. در این نمایشگاه…

13 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: جایگاه برجسته فرش دستباف ایرانی در دبـی(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی بعد از سال ها در شهر دبی برگزار شد. در نمایشگاه امسال…

1 روز ago

آغاز دوباره نمایشگاه دموتکس دبی با حضور فراگیر شرکت‌های ایرانی (ویدیو)

10 دوره در نمایشگاه های دموتکس آلمان، ترکیه و دبی حضور داشتیم. اکثریت شرکت کننده…

2 روز ago

مصاحبه با آقای سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، در طول نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

در گفتگوی اختصاصی مجله کهن با سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، که در…

2 روز ago

فرش عظیم زاده: جلوه ای از هنر و خلاقیت در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

فرش عظیم زاده یکی از معروفترین و بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فرش دستبافت است. این…

3 روز ago

فرش ایرانی؛ قدرتمند اما نیازمند بازاریابی هدفمند (ویدیو)

معرفی کوتاه از شرکت بزرگ فرش قنبری نیا من امیر قنبری نیا پسر حاج محمود…

3 روز ago