اخبار نساجیگالری ویدئو

دستاوردها و آینده‌ نگری‌های شرکت سهیل نسج در صنعت نخ‌های فانتزی

آقای علی قسام مدیر فروش شرکت سهیل نسج تهران

در نمایشگاه نساجی اصفهان، فرصتی بینظیر برای آشنایی با آخرین نوآوریها و دستاوردهای صنعت نساجی فراهم شده است. در این رویداد، با آقای علی قسام مدیر فروش شرکت تهران نسج، به گفتگو نشستهایم. شما را دعوت میکنیم تا با تماشای این مصاحبه، از دیدگاهها و تجربیات ارزشمند ایشان در مورد آینده و نوآوریهای صنعت نساجی بهرهمند شوید.

 شرکت سهیل نسج  یک برند شناخته‌شده در حوزه تولید انواع نخ‌های فانتزی است که تولید انواع نخ‌ها در رنج‌ها و نمرات مختلف و با کاربردهای متنوع شامل مصارف صنعتی، فرعی و لباسی را در بر می‌گیرد.

ما انواع نخ‌های فانتزی را برای تولید پرده، پوشاک، لباس و رومبلی تولید می‌کنیم. محصولات ما با بالاترین سطح دقت و کیفیت از لحاظ ثبات و یکنواختی رنگ، شامل طیفی متنوع از پنبه، ویسکوز، نایلون، پلی‌استر و اکریلیک هستند. همچنین، انواع نخ‌های وارداتی فانتزی با کاربردهای متنوع از لباس تا پرده نیز جزو محصولات شرکت تهران نسج است. شاید بتوان گفت که ما یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نخ‌های فانتزی در کشور هستیم.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی اصفهان 

نمایشگاه اصفهان که ما در آن شرکت کرده‌ایم، در مقایسه با سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. از نظر فضا و تعداد شرکت‌کنندگان، نمایشگاه بهبود یافته و مفید بوده است. با این حال، نقاطی برای بهبود و پیشرفت وجود دارد که اگر در نمایشگاه‌های آتی به آنها توجه شود، می‌تواند اثرگذاری نمایشگاه را افزایش دهد. خدماتی که ارائه شده و شرکت‌کنندگانی که از خارج استان حضور داشتند، به معرفی محصولات جدید در بازار منطقه‌ای کمک کردند. اما تعداد شرکت‌کنندگانی که برای بازدید از نمایشگاه آمده بودند، نسبت به تعداد واحدهای نساجی در استان اصفهان می‌توانست بیشتر باشد.

این مسئله می‌تواند ناشی از استقبال کم اهالی نساجی از نمایشگاه‌های محلی باشد یا از نحوه ارتباط‌گیری و ارائه‌ی نمایشگاه که می‌تواند جذابیت بیشتری برای واحدهای نساجی ایجاد کند. ایجاد ارتباط با تجار و تامین‌کنندگان خارج از استان و ایجاد مشوق‌هایی برای جذب بیشتر آنها می‌تواند به رونق بیشتر نمایشگاه کمک کند.

ما در اردیبهشت ماه در نمایشگاه یزد شرکت کردیم و احتمالاً اواخر مرداد یا اوایل شهریور نیز در نمایشگاه تهران شرکت خواهیم کرد. اما اگر زمان‌بندی نمایشگاه‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که فاصله بیشتری بین آنها باشد و تداخلی با نمایشگاه‌های خارجی نداشته باشد، افراد بیشتری می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و در نمایشگاه‌ها شرکت کنند. فاصله‌های بیشتر می‌تواند به رونق بیشتر و فعالین صنعت کمک کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ما دو هدف عمده را در شرکت در نمایشگاه‌ها دنبال می‌کنیم:

۱.هدف اول بازاریابی و معرفی محصولات جدید است، زیرا نوع کار ما به نحوی است که با محصولات جدید زیاد سر و کار داریم و هر سال یا هر ماه محصولات متنوعی به سبد محصولات ما اضافه می‌شود. معرفی این محصولات به مشتریان یکی از اهداف اصلی ماست.

۲.هدف مهم دیگر استفاده از محیط نمایشگاه به عنوان بستری برای ارتباط با مشتریان است. حتی مشتریانی که فعلاً با آنها کار می‌کنیم، به نمایشگاه مراجعه می‌کنند و با آنها گفتگویی انجام می‌دهیم. ایده‌ها رد و بدل می‌شود و از نمایشگاه به عنوان بستری برای ارتباط بهتر با مشتریان استفاده می‌کنیم. حتی اگر فقط برای پرزنتیشن نباشد، نمایشگاه همچنان فرصتی عالی برای ارتباط و همکاری با مشتریان فراهم می‌کند.

مشکلات صنعت نساجی

صنعت نساجی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که فعالیت در این حوزه را دشوار کرده است. از قیمت مواد اولیه گرفته تا محدودیت‌های واردات، محدودیت‌های صادرات، نوسان قیمت‌ها و امثالهم، همه این‌ها چالش‌هایی هستند که باید با آن‌ها روبرو شویم. در چنین شرایط سختی، شرکت‌ها باید فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف، به ویژه بازاریابی، تأمین مواد اولیه برای کاهش هزینه‌ها و بهبود مستمر در داخل واحدهای خود، افزایش دهند.

نقاط بهبود در واحدهای نساجی و به طور کلی در صنعت نساجی بسیار زیاد است. اگر فعالان محترم و کارآفرینان به صورت اصولی، علمی و جدی‌تر در زمینه بازاریابی و روش‌های بهبود مستمر فعالیت کنند، می‌توانند نتایج بهتری را در همین شرایط دشوار به دست آورند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×