اخبار نساجی

آنگولا صادرکننده ال ان جی می شود

 

آنگولا قصد دارد صادرات رسمی ال ان جی گاز مایع طبیعی را از اواخر ژوئن ۲۰۱۲ اغاز کند .

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از رویترز کار صادرات آزمایشی ال ان جی آنگولا از ماه آینده آغاز خواهد شد و صادرات رسمی ال ان جی این کشور به بازارهای بین المللی از اواخر ژوئن آغاز می شود.

بر اساس این گزارش خوزه بوتلهو واسکنسلوس وزیر انرژی آنگولا ضمن تائید این مطلب تاکید کرد:این کشور قصد دارد ال ان جی تولیدی خود را به بازارهای آسیا و اروپا صادر کند چرا که قیمت گاز صادراتی به بازارهای غیر آمریکایی بیشتر از بازار آمریکا است.

بر این اساس آنگولا قصد دارد هر سال بیش از ۵.۲ میلیون تن ال ان جی تولید کند . پروژه تولید ال ان جی در آنگولا با مشارکت شرکتهای شورون آمریکا ، انی ایتالیا ، توتال فرانسه ، بریتیش پترولیوم و شرکت نفت دولتی این کشور اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وزیر انرژی آنگولا افزود: پروژه تولید و صادرات ال ان جی آنگولا در مرحله نهایی قرار دارد و این کشور رسما از سه ماه سوم ۲۰۱۲ میلادی به جمع کشورهای صادر کننده ال ان جی خواهد پیوست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مقامهای دولت آنگولا پیش از این اعلام کرده بودند صادرات ال ان جی این کشور در سه ماه نخست ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد.

وزیر انرژی آنگولا افزود: در حالی که قیمت هر میلیون بی تی یو گاز طبیعی در بازار آمریکا تنها ۲ دلار است این رقم در بازار اروپا بیش از ۶ تا ۸ دلار و در بازار آسیا بیش از ۱۳ دلار است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×