اخبار نساجی

اجبار مردم تهران به تبلیغ بانک شهرداری

 

آرم طرح ترافیک سال ۹۱ که شهرداری تهران برای خودرو ها در نظر گرفته است، با هک شدن تبلیغ بانک شهر بر روی آن برای نصب روی خودروها آماده تحویل شد.

به گزارش مشرق، تبلیغ این بانک وابسته به شهرداری در حالی بر روی طرح ترافیک حک شده است که شهرداری برای تبلیغ این بانک بر روی خودروهای مردم، نه تنها هیچ هزینه ای پرداخت نکرده یا تخفیفی به مشتریان نداده است، بلکه قیمت آرم‌های طرح ترافیک برای سال جدید افزایش نیز داشته است.

نکته قابل توجهی که در آرم‌های طرح ترافیک مشاهده می شود، حک کردن عبارت مقدس “حی علی خیر العمل” است که در کنار تبلیغ بانک شهرداری مشاهده می شود که مشخص نیست چه تناسبی با تبلیغ این بانک دارد.

بعد از انتشار اخبار برخی رسانه ها مبنی بر انتقاد از این اقدام شهرداری تهران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با تشکر از “تشکری هاشمی” معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به خاطر لحاظ نمودن پیشنهاد و ایده بانک شهر در قرار دادن عبارت “زیبا” و “مقدس” ” حی علی خیر العمل” در پشت آرم های طرح ترافیک سال ۱۳۹۱، از “حسن بیادی” نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز به خاطر حمایت از این طرح معنوی تشکر کرد!

مرادی نیا با بیان اینکه شهرداری تهران از نهادهای بسیار فعال و تأثیرگذار کشور در حفظ، تداوم و ترویج ارزش های مقدس دینی و معنوی  است، گفت: بانک شهر نیز همسو با این سیاست، پیشنهاد مزین شدن آرم های طرح ترافیک سال ۱۳۹۱ شهرداری تهران را ارائه و با موافقت و همراهی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این طرح عظیم فرهنگی به اجرا در آمد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی همچنین درباره درج نام تجاری بانک شهر در پشت آرم های طرح ترافیک سال ۱۳۹۱ اظهار داشت: این سعادت نصیب بانک شهر شد تا در اجرای این “طرح بزرگ معنوی” مشارکت کند!

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر خاطرنشان کرد، با نصب آرم های طرح ترافیک سال ۱۳۹۱ در بیش از ۱۰۰ هزار خودرو شهر تهران، روزانه هزاران نفر از شهروندان عزیز، عبارت مقدس و زیبای”حی علی خیرالعمل” را مشاهده و نام و یاد خداوند سبحان را سرلوحه اعمال خود قرار خواهند داد!

وی در پایان از “وحید نوروزی” معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به خاطر همفکری و تلاش فراوان در اجرای این طرح و برگزاری مراسم رونمایی آرم جدید سال ۱۳۹۱ تقدیر کرد.

در همین ارتباط رجا نوشت :به نظر می رسد با توجه به سطح بالای نارضایتی مردم تهران هنگام دریافت آرم طرح ترافیک، شهرداری تهران باید از مردم عذر خواسته و با توزیع آرم جدید، این اقدام ناشایست را جبران کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×