اخبار نساجی

اجرای مرحله هدفمندی پس از رفع معایب

 

اجرای مرحله هدفمندی پس از رفع معایب

عضو شورای اصناف کشور گفت: اگر در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها همه جوانب قانونی به درستی رعایت شود، در حال حاضر بهترین زمان برای اجرای آن است.

به گزارش افکارنیوز، میرابراهیم صدیق در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: چون نگاه اصناف به موضوع هدفمندی یارانه‌ها کلان بوده، از ابتدای اجرای این قانون همواره پشتیبان دولت بوده‌اند.

وی افزود: به نظر می رسد اگر بسته‌های حمایتی پیش بینی شده در اختیار آنها قرار گیرد و ضعف های مرحله اول پوشیده شود، موفقیت بیشتری در فاز دوم به دست می آید.

رئیس مجمع امور صنفی کرج درباره رعایت حقوق مصرف کننده در قانون هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: به نظر می رسد صرفه جویی در هزینه‌ها و حقوق مصرف کننده رعایت شده، اما در قانون بسته های حمایتی برای قشرهای مختلف پیش بینی شده بود که متاسفانه تا به امروز هیچ یک از آنها به تولیدکنندگان تعلق نگرفته و آنها از این بابت ضرر و زیان دیده‌اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صدیق اظهار داشت: رعایت حقوق مصرف کننده در توزیع عادلانه ثروت در کشور روی داده و از بعد کلان قابل تحلیل است.

وی درباره کنترل قیمت ها و تنظیم بازار پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: به نظر می رسد، اگر این قانون هم اجرا نمی‌شد، شورای اصناف کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت این کار را انجام می داد، اما هدفمندی یارانه ها، مردم را نظام مند کرده است که چطور در مصرف صرفه جویی داشته باشند، اما در قیمت ها تاثیری نداشته است.

رئیس مجمع امور صنفی کرج یکی از دستاوردهای مهم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را بهبود شبکه توزیع در کشور برشمرد و تصریح کرد: با اجرای این قانون و با حذف دلالهای واسطه، هزینه های توزیع قانونمند شده اند و به طور کلی می توان گفت، اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در شبکه توزیع موثر بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×