اخبار نساجی

اختصاص ۲۹۲٫۴ میلیون دلار به واحدهای تولید و نیروگاه های خراسان رضوی

 

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۹۲.۴ میلیون دلار ۲۲۵ میلیون دلار برای احداث و تکمیل نیروگاه ۴۹۲ مگاواتی سیکل ترکیبی و الباقی در سایر صنایع تولیدی اختصاص یافته است.

علی رسولیان گفت: ۲۹۲٫۴ میلیون دلار به واحدهای تولید و نیروگاه‌های خراسان رضوی اختصاص‌یافته است علاوه بر اعتباراتی که وزارتخانه‌ها از محل منابع صندوق توسعه ملی اختصاص داده است، برای احداث، تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های صنعتی تولیدی و عمرانی خود می‌توانیم بر اساس تخصیص این صندوق به بانک‌ها از این اعتبارات استفاده کنیم.

وی افزود: بر اساس منابع تخصیص‌یافته این صندوق به بانک‌ها در سال ۹۴ برای طرح‌های مختلف زیرساختی و تولیدی خراسان رضوی اعتبارات متعددی را درخواست شد که در ادامه اعتبارات قبلی در سه ماه گذشته درمجموع ۲۹۲٫۴ میلیون دلار اعتبار دیگر به طرح‌های خراسان رضوی اختصاص‌یافته و تأمین‌شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رسولیان خاطرنشان کرد: از ۲۹۲٫۴ میلیون دلار ۲۲۵ میلیون دلار برای احداث و تکمیل نیروگاه ۴۹۲ مگاواتی سیکل ترکیبی خراسان رضوی،۵۷ میلیون دلار برای توسعه واحدهای تولید شیشه، ۷ میلیون دلار برای طرح‌های توسعه‌ای فرش و ۳٫۴ میلیون دلار برای توسعه واحدهای داروسازی است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: مقادیر اختصاص‌یافته از محل اعتبارات سال ۹۴ صندوق توسعه ملی در بانک مرکزی بوده و به‌محض تخصیص اعتبارات سال جدید این صندوق به بانک‌ها، برای دیگر طرح‌های عمرانی و تولیدی دنبال جذب اعتبارات خواهیم بود.

وی یادآور شد: طرح‌های توسعه زنجیره فولاد، واحدهای نساجی، برق، کاشی و سرامیک نیز ازجمله بخش‌های برای تکمیل آن‌ها به دنبال جذب اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×