اخبار نساجی

ادامه رکود اقتصادی ایتالیا در سال ۲۰۱۲

 

آسوشیتدپرس: موسسه آمار ایتالیا از ادامه روند نزولی رشد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست ۲۰۱۲ خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از آسوشیتد پرس موسسه آمار ایتالیا موسوم به ایستات در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد رشد اقتصادی سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو طی سه ماه نخست ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۰.۸ درصد کاهش داشته است.

ایتالیا با بدترین رکود اقتصادی در سه سال اخیر روبرو شده است . بر اساس این گزارش ، کاهش رشد اقتصادی ایتالیا در این مدت فشار زیادی را بر دولت ماریو مونتی وارد کرده است . دولت ایتالیا به دنبال یافتن راهکاری برای کاهش بدهی های سنگین این کشور است .

به گزارش فارس، بدهی های ایتالیا به بیش از دو هزار میلیارد یورو رسیده است که این رقم معادل ۱۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور است . کسری بودجه ایتالیا نیز سال گذشته به بیش از ۳.۹ درصد تولید ناخالص داخلی رسیده است .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ایتالیا پس از اسپانیا قربانی بعدی بحران مالی منطقه یورو خواهد بود . این در حالی است که اسپانیا به تازگی موافقت خود را با دریافت کمکهای مالی ۱۲۵ میلیارد دلاری اروپا اعلام کرده است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سیستم بانکی اسپانیا با کمبود شدید سرمایه روبرو است . موسسه آمار ایتالیا در ادامه این گزارش پیش بینی کرد رشد اقتصادی این کشور در سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۱.۳ درصد کاهش خواهد یافت .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×