اخبار نساجی

ادغام سازمان جنگل ها با سازمان محیط زیست منتفی است

 

تهران – رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، ادغام سازمان جنگل ها با سازمان محیط زیست را اقدام غیر کارشناسی دانست و گفت: به هیچ عنوان امکان ادغام این دو سازمان از لحاظ فنی، اجرایی و قانونی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ‘علیرضا اورنگی’ روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه حفاظت از منابع آب، خاک و پوشش گیاهی کشور از مواضع پراهمیت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها است بنابراین وزارت جهادکشاورزی بر مواضع خود در زمینه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه ادغام این دو سازمان شایعه ای بیش نیست اظهارداشت: تاکنون پیشنهادی از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها برای ادغام این دو سازمان داده نشده و اگر لازم باشد ادغامی صورت بگیرد باید بخش قابل توجهی از ماموریت های سازمان محیط زیست زیر نظر سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری عملیاتی شود.

وی ادامه داد: سازمان جنگل ها به عنوان یکی از سازمان های قابل اهمیت و اجرایی وزارت جهاد کشاورزی همچنان برای دستیابی به اهداف خود طبق روال گذشته ادامه می دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×