اخبار نساجی

ارتباطی بین منابع هدفمندی و بودجه عمومی

 

ارتباطی بین منابع هدفمندی و بودجه عمومی

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور با بیان اینکه ارتباط زیادی بین منابع هدفمندسازی و بودجه عمومی وجود ندارد، گفت که تلاش ما این است لایحه بودجه ۹۲ به موقع به دولت و سپس مجلس تحویل داده شود.

با توقف اجرای گام دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ‌در سال‌جاری از سوی مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که با این اقدام، دولت با کسری بودجه روبه‌رو می‌شود.

بر همین اساس رحیم ممبینی گفت: بودجه‌ای که از آن صحبت می‌کنم منابع عمومی است و منابع هدفمندسازی شرکتی است و مشکلات ما در مورد بودجه‌های شرکتی بسیار کمتر است.

وی با بیان اینکه در مورد منابع عمومی به دلیل کاهش درآمد‌های نفتی محدودیت داریم، اظهار کرد: ارتباط زیادی بین منابع هدفمندسازی و بودجه عمومی وجود ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی افزود: هدفمندسازی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمومی دارد که تخصیص می‌دهیم و مشکلی نداریم.

ممبینی با بیان اینکه تلاش ما این است که لایحه بودجه ۹۲ به موقع به دولت تحویل داده شود، تصریح کرد: بخشی از روند تهیه بودجه مربوط به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی است و برنامه‌ریزی ما این است که بودجه را به موقع به دولت تحویل دهیم تا پس از اینکه در دستور کار دولت قرار گرفت و به تصویب رسید به مجلس برود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×