اخبار نساجی

ارتقا کارکردهای نظام مالیاتی با ایجاد “نظام الکترونیکی”

 

ارتقا کارکردهای نظام مالیاتی با ایجاد "نظام الکترونیکی"

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: کارکرد نظام مالیاتی با ایجاد نظام الکترونیکی و امکان پرداخت الکترونیکی مالیات ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) علی عسکری، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، با بیان این که پرداخت مالیات حقوق به صورت الکترونیکی از دیگر خدماتی است که در نظام الکترونیکی مالیاتی ارائه می شود، گفت: در کشور ما شرکت های مختلف دولتی، خصوصی، وزارتخانه ها، سازمان ها، دوایر و موسسات مختلفی وجود دارند که تا پیش از این ملزم به ارائه لیست حقوق به صورت کاغذی، CD و دستی بودند ولی از این پس این امکان فراهم شده لیست حقوق را به صورت بر خط (ON LINE) تکمیل کرده و از طریق اینترنت به سازمان امور مالیاتی ارائه دهند.

وی ادامه داد: مهم ترین خدمتی که از تیر ماه امسال برای مودیان فراهم شده امکان پرداخت مالیات به صورت اینترنتی است.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: همچنین از این پس امکان ارائه صورت معاملات به صورت اینترنتی فراهم شده پس از تکمیل، این فرم ها را به صورت اینترنتی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×