اخبار نساجی

اعتبار مورد نیاز برای توسعه بخش تعاون تامین شده است

 

تهران – معاون تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار مورد نیاز برای توسعه بخش تعاون تامین شده است و دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ‘غلامحسین حسینی نیا’ روز سه شنبه در همایش ‘ تعاون و سال جهاد اقتصادی’ که در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد، ازنامگذاری هفته ای به نام’ هفته تعاون’ در سال آینده خبر داد.

وی اظهار داشت: همچنین در سال آتی اتاق های تعاون استان های کشور باید هفته ای را در استان خود به نام هفته تعاون معرفی کنند. با توجه به ۳۱ استان در کشور، سال ۱۳۹۱ معادل ۳۱ هفته تعاون به غیر از ۲۱ هفته ملی تعاون خواهیم داشت که در مجموع می توان اعلام کرد ۵۲ هفته سال آتی ‘هفته تعاون’ است.

وی تاکید کرد: سال آتی باید در زمینه توسعه بخش تعاون تلاش جدی را شروع کنیم و مقام عالی وزارت در این خصوص همه گونه حمایتی را انجام خواهد داد.

به گفته ی حسینی نیا، هفته های تعاون تاثیر مهمی در جهت فرهنگ سازی بخش تعاون در جامعه خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه سال آینده درصدد هستیم تعاونی های بزرگ را در کشور راه اندازی کنیم ، افزود: همچنین سال آینده جشنواره بین المللی عکس و جشنواره ملی در کشور در خصوص توسعه فرهنگ تعاون برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تصدیگری های دولتی به طور عام به بخش تعاون واگذار شده است، از تخصیص بسته های حمایتی برای بخش تعاونی ها خبر داد.

وی از ایجاد یک تعاونی مصرف با ۶ هزار شعبه در سطح کشور خبر داد و گفت: کارگروه مربوط به اتحادیه مصرف تشکیل شده و این تعاونی به شکل زنجیره ای است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سفیر کشور اوگاندا که در این همایش حضور داشت ، در سخنانی ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف و اینکه کشور اوگاندا خواهان تعامل هرچه بیشتر با ایران در زمینه های گوناگون است را عنوان کرد.

همچنین در این همایش تعدادی از روسای اتحادیه های تعاونی مختلف عملکرد و مشکلات خود در تعاونی ها را بازگو کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×