اخبار نساجی

اعتراض اسپانیایی ها به اصلاحات دولت در بازار کار

 

صدها هزار نفر از مردم اسپانیا با برگزاری اجتماعاتی در شهرهای مختلف، به اصلاحات قانون کار به عنوان بخشی از سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت، اعتراض کرده‌اند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز (۱۲ مارس / ۲۲ اسفند) تصریح کرد: صد‌ها هزار تن از مردم اسپانیا در ۶۰ شهر آن، در چندین تظاهرات در اعتراض به اصلاحات گستردۀ بازار کار از سوی دولت شرکت کردند. شهروندان اسپانیایی در نوزدهم ماه فوریه سال جاری میلادی نیز در اعتراض به اصلاحات بازار کار تظاهرات کرده بودند.

به گفته این شبکه، بعضی از معترضان می‌گویند حقوق شغلی آنها با اصلاحات جدید را بیش از هر زمان دیگری کاهش می‌دهند. سال‌های بسیاری زمان نیاز بود تا حقوق کارگران به سطح امروزی برسد. اصلاحات بازار کار باعث ایجاد فرصت‌های شغلی نمی‌شوند و توجیهی برای آنها وجود ندارد.

بر پایه این گزارش، معترضان همچنین در انتقاد از ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا می‌گویند که دولت او در اصلاحات مورد نظر خود در بازار کار تنها منافع شرکت‌ها و کارفرمایان را در نظر دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×