اخبار نساجی

اعلام مشکلات در تحویل سکه‌ها از طریق بانک مرکزی

 

اعلام مشکلات در تحویل سکه‌ها از طریق بانک مرکزی

بانک مرکزی با اعلام شماره تماسهایی از مردم خواست، در صورت مشاهده هر نوع مشکل در زمینه تحویل سکه‌ها و یا استفاده از ابزار‌های جایگزین، مراتب را به بانک مرکزی منعکس کنند. خبرگزاری فارس: مشکلات در تحویل سکه‌ها را به بانک مرکزی اعلام کنید

این بانک در راستای اجرای تعهدات  خود در زمینه طرح پیش فروش سکه،، همزمان با ابلاغ دستورالعمل‌های‌لازم به‌ شعب بانک ملی ایران ضمن برنامه ریزی دقیق  و جامع در زمینه تحویل به موقع سکه های ثبت نام شده ،تمامی مساعی خود را به کار بسته است تا‌ ضمن‌ ارایه خدمات مناسب به ثبت نام‌کنندگان محترم  ، از دیدگاه‌ها ، نظرها و پیشنهادهای ارزنده آنان نیز بهره‌مند شود و در جریان سئوالات و مشکلات این دسته از هموطنان گرامی‌قرار گیرد.

درهمین راستا، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود  در صورت مشاهده هر نوع مشکل در زمینه تحویل سکه‌ها و یا استفاده از  ابزار‌های جایگزین، مراتب را به شماره تلفن ۶۴۴۶۳۷۸۶ و ۶۴۴۶۳۷۹۶-۰۲۱ (در ساعات اداری) و تلفن پیام گیر ۲۹۹۵۴۸۵۵-۰۲۱( شبانه روزی ) جهت رسیدگی انعکاس دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×