اخبار نساجی

افزایش قدرت مذاکره بخش غیردولتی با شرکای خارجی

تهران – رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران از ایجاد زمینه های لازم برای افزایش قدرت مذاکره بخش غیردولتی با شرکای خارجی خبر داد.

‘بهروز علیشیری’ ‌روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،‌ با اشاره به مواد قانون و آئین نامه سرمایه گذاری خارجی در کشور، افزود: این مقررات چارچوب های مناسب حقوقی برای حضور سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده و بنگاه های اقتصادی کشور می توانند در مذاکرات خود با شرکای خارجی از آن بهره گیری کنند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: دولت اهتمام به رفع موانع عمومی کسب و کار کشور دارد که این مهم در ماده ۶۲ قانون برنامه پنجم توسعه کشور، تشکیل مراکز خدمات سرمایه گذاری خارجی در استان ها، هیات مقررات زدایی، ستادهای سرمایه گذاری ملی و استانی و ارتقای رتبه بین المللی کشور در حال انجام است.

علیشیری گفت: ‌بهتر است تشکل های بخش خصوصی و تعاونی کشور کانون ایده‌های جدید و روش های کارآمد برای بنگاه های کشور و تجهیز منابع مالی باشند.

وی با بیان اینکه می توان فرصت های تجارت خارجی سرمایه گذاری ایجاد کرد،‌ اظهار داشت: شرکت ها و بنگاه های موجود کشور برای ارتقای خود بهتر است راهبرد مدیریتی شرکتی را با شرکت ها ی خارجی دنبال کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×