اخبار نساجی

افزایش قیمت سکه؛ سکه تحویل تیر ماه ۹۳۶ هزار تومان شد

 

افزایش قیمت سکه؛ سکه تحویل تیر ماه 936 هزار تومان شد

 

قیمت سکه در معاملات آتی امروز با رشد ۱۱ هزار تومانی نسبت پنجشنبه روبرو شده است.
فارس خبر داد: در ابتدای شروع معاملات امروز شایعه افزایش نرخ سکه پیش خرید ۶ ماهه بانک ملی موجب رشد افزایش قیمت‌ها شده بود ولی پس از تکذیب این خبر قیمت‌ها در حال بازگشت است.

معاملات آتی سکه امروز در حالی با روند مثبت باز شد که انس جهانی در روز جمعه با کاهش روبرو شد. البته در کنار کاهش طلای جهانی دلار در بازار غیر رسمی به نرخ‌هایی بالای ۱۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین، قیمت سکه در بازار نقد نیز در حال حاضر بالای ۸۲۵ تومان به فروش می‌رسد. اثر همه این مسائل در بازار آتی موجب رشد حدود ۱۱ هزار تومانی سکه اسفند، اردیبهشت و تیر ماه نسبت به روز پنج شنبه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس این گزارش، با شروع معاملات آتی امروز، قیمت‌ها به دلیل شایعه‌ای که در خصوص افزایش نرخ پیش خرید سکه تحویل ۶ ماه آینده بانک ملی در برخی سایت‌ها منتشر شده بود نسبت به قیمت‌های فعلی بیشتر بود ولی وقتی مشخص شد این مطلب نادرست بوده رشد قیمتی اندکی کاهش یافت.

در حال حاضر نرخ سکه اسفند، اردیبهشت و تیر ماه به ترتیب ۸۶۳، ۹۰۵ و ۹۳۶ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین، انس نیز در ۱۷۱۹ دلار است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×