اخبار نساجی

اقتصادی پویا در پرتو رونق واحدهای تولیدی

 

یک کارشناس اقتصادی تقویت توانمندی ها، توسعه داشته ها و رونق فضای سرمایه گذاری و کار را از عوامل اصلی رونق واحدهای تولیدی دانست.

واحدی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب که رونق و توسعه واحدهای تولیدی در گرو حمایت همه جانبه دولت از دستگاه های مختلف اقتصادی است اظهار داشت: رشد فعالیت های سازنده در واحدهای تولیدی کشور تنها با همکاری مجلس و دولت با این بخش محقق می شود و در این صورت است که می توان آینده خوبی را برای اقتصاد کشور رقم زد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که حل مشکلات تولید نیازمند برنامه ریزی و ارایه راهکارهای عملیاتی است خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و کارشناسی، دقت نظر و ارایه راهکارهای عملیاتی و واقع بینانه می توان در راستای حل مشکلات صنعتی و تولیدی گام بلندی برداشت.

این کارشناس اقتصادی در پایان با تاکید بر اینکه تقویت فضای کار و سرمایه گذاری نیز نقش اساسی را در تحکیم واحدهای تولیدی بازی می کند ادامه داد: امید است تا با توسعه هرچه بیشتر واحدهای تولیدی شاهد اقتصادی پویا در کشورمان باشیم چرا که رونق این بخش رابطه مستقیمی با شکوفایی اقتصادی در کشور داشته و شکل گیری اقتصاد مقاومتی نیز در سایه این امر محقق خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×