اخبار نساجی

اکنون زمان مناسبی برای سخت‌گیری واردات کالاها یا افزایش مالیات تولیدکنندگان نیست

 

اکنون زمان مناسبی برای سخت‌گیری واردات کالاها یا افزایش مالیات تولیدکنندگان نیست

رییس اتاق تهران از نامشخص بودن شرایط ارز در کشور انتقاد و تاکید کرد: این بلاتکلیفی برای اقتصاد کشور سمی مهلک است.

یحیی آل‌اسحاق با اشاره به این‌که عوامل خارجی در شرایط کنونی اقتصاد ایران، مخالفت‌هایی را با کشور شروع کرده‌اند که تاثیرات خود را بر اقتصاد ایران می گذارد، گفت: عدم هماهنگی ما با نظام استکبار عاملی شد که آن ها همواره به دنبال مقابله با ما باشند.

وی با اشاره به این‌که دشمن به جای تقابل با دولت و حاکمیت از شیوه تقابل و دشمنی غیر مستقیم با مردم و اقتصاد ایران فعالیت خود را شروع کرده‌ است، گفت:‌ دولت و ملت تلاش دارند به هر شیوه‌ای با این اقدامات مقابله کنند.

آل‌اسحاق در ادامه با تاکید بر این‌که شرایط کنونی نیاز به یک مدیریت واحد و منسجم دارد، از سه قوه خواست اختلافات را کنار بگذارند، چون در حال حاضر زمان طرح گلایه‌ها نیست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او دولت را افسر میدان مقابله با تحریم دانست و افزود: دشمنان با ما وارد جنگ شده‌اند و نخستین اقدام ما باید تشکیل ستاد فرماندهی واحد و منسجم برای این جنگ باشد.

آل‌اسحاق همچنین عبور از شرایط کنونی را نیازمند متوقف کردن برخی سیاست‌های اقتصادی دانست و گفت: شرایط کنونی ما ایجاب نمی‌کند که سیاست‌هایی نظیر استاندارد سخت‌گیرانه کالاهای وارداتی یا افزایش مالیات واحدهای تولیدی اجرایی شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×