اخبار نساجی

انجام بیش از۳۴۱ هزار مورد بازرسی در استان در سالجاری

 

انجام بیش از341 هزار مورد بازرسی در استان در سالجاری

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان از انجام بیش از ۳۴۱ هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی ، توزیعی و تولیدی در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت ،معدن و تجارت(mimt)و  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان ، محمد فیض با اعلام این خبر افزود : در نتیجه  بازرسیهای انجام شده  ۱۲ هزار و ۷۹۶ مورد تخلف به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد ریال شناسایی و پرونده متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان  معرفی شد .
وی افزود : از مجموع بازرسی های انجام شده بیش از ۸۶ هزار مورد توسط بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و مابقی توسط بازرسان مجامع امور صنفی صورت گرفته است .
وی تصریح کرد : بیشترین میزان تخلفات مربوط به واحد های صنفی عرضه کننده خدمات عمومی با تعداد ۲۳۸۴ فقره پرونده و ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال  و بیشترین حجم تخلفات مربوط به واحد های عرضه کننده غلات و حبوبات با بیش از ۱۹۳ میلیون ریال تخلف و ۱۱۸۹ فقره پرونده متشکله بوده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان همچنین از دریافت حدود ۷ هزار گزارش مردمی در زمینه تخلفات از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداد و گغت : با توجه به گزارشهای واصله بازرسیهای لازم توسط بازرسان این سازمان از موارد یاد شده صورت گرفت و در نتیجه این بازرسیها ۲۱۵۱ مورد تخلف شناسایی گردید .
وی تصریح کرد : ۱۲۷۶ مورد گشت مشترک نیز توسط بازرسان این سازمان و ادارات و نهادهای ذیربط از ابتدای سالجاری در استان صورت گرفته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×