اخبار نساجی

بازدید رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت از صنعت نساجی استان قزوین

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین به همراه معاونین و گروهی از متخصصان و کارشناسان این سازمان از کارخانجان صنعت نساجی استان بازدید کرد.

ایلنا- قزوین؛ در این بازدید که از ۵ واحد صنعتی به عمل آمد، مدیران واحدها برخی مسائل و مشکلات خود اعم از دریافت تسهیلات را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا؛ رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین در نشستی با مدیران این واحد ها با اطلاع از مسایل و مشکلات موجود در این واحد ها اعلام کرد: نهایت همکاری خود را در راستای رفع مسایل و مشکلات و همچنین اجرای طرح های توسعه ای آنها خواهد نمود.

در این بازدید مدیر عامل شرکت  دسترنج رضا باف اعلام کرد: این شرکت  تولید ات خود را با ظرفیت ۳۸۸۵۰ تن در فاز اول با سرمایه گذاری ۸۲۰ میلیارد ریال و ۱۵ میلیون یورو از بهمن سال  ۸۹  با ایجاد اشتغال ۳۰۰ نفری آغاز کرده است .

وی اعلام کرد : پس از  ورد  این واحد صنعتی تولید کننده  ابریشم مصنوعی به  صحنه تولید  کشور کشور های  صادر کننده نخ ابریشم مصنوعی مانند هند – عربستان و مصر  به داخل کشور از صحنه خارج شدند .

حسن جمشیدیها در حاشیه این بازدید گفت : اهمیت این طرح درخصوص قطع وابستگی تولیدکنندگان داخلی به واردات این محصول و همچنین ایجاد اولین کارخانه تولید چادرمشکی و روکش اتومبیل در ایران می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت  : تولیدات این شرکت  مصارف داخلی کشور را در زمینه نانو و میکرو نانو  تامین نموده است و  از جایگاه و اهمیت ویژه ای در صنعت نساجی کشور برخوردار می باشد .
در ادامه این بازدید از شرکت   تولید کننده  نساجی دیبا ریس  بازدید و با مشکلات  آن نیز آشنا شد .

گفتنی است؛ در این بازدید که از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ ادامه داشت، از دو کارخانه دسترنج رضاباف و دیبا ریس با تولید انواع نخ های ابریشم مصنوعی و پلی استر بازدید به عمل آمد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×