اخبار نساجی

بدهکاری ۲میلیارد ریالی به صادرکنندگان کشور

 

بدهکاری 2میلیارد ریالی به صادرکنندگان کشور

 

در قانون بودجه امسال برای جوایز و مشوق های صادراتی در کنار ردیف هایی نظیر بودجه تنظیم بازار، هدفمندی و … بودجه ۲۰ هزار میلیاردریالی مصوب شده است.

حمید صافدل رییس سازمان توسعه تجارت ایران، با اعلام این مطلب اظهار داشت: سال گذشته برای جوایز صادراتی، مشوق ها و تکمیل زیرساخت های صادراتی ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه صرف شد.

وی گفت: در سال جاری نیز مباحثی نظیر مشوق ها و تکمیل زیرساخت های صادراتی را لحاظ کرده ایم اما اعتبارات این بخش در کنار ردیف بودجه تنظیم بازار و هدفمندی لحاظ شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صافدل افزود: مجموع اعتبارات این بخش دو هزار میلیارد تومان است اما هنوز سهم دقیق بخش مشوق های صادراتی مشخص نشده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در طول سه دوره از سفرهای استانی بخش قابل توجهی از زیرساخت های صادراتی تحت عنوان پروژه ازسوی استان های مختلف ارائه شده که امسال باید در قالب طرح مهر ماندگار اجرایی شده و تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به طورحتم آن دسته از پروژه هایی که از پیشرفت بیسشتری برخوردار باشند از اولویت های حمایتی قابل توجهی برخوردار می شوند زیرا طرح های مهر ماندگار باید تا اردیبهشت ۹۲ به اتمام برسد اما مابقی طرح ها از حمایت های تدریجی برخوردار خواهند شد.

رییس سازمان توسعه تجارت در پاسخ به این سوال که بدهی معوق سازمان به صادرکنندگان نمونه چه میزان است، خاطر نشان کرد: با احتساب جوایز معوق صادراتی ۸۹ میزان بدهی ما به صادرکنندگان ۲۰۰ میلیارد تومان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×