اخبار نساجی

برای دریافت شماره اقتصادی تا ۱۸ خرداد ماه فرصت است

 

سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت مراجعه اشخاص حقوقی برای دریافت شماره اقتصادی جدید را ۱۸ خرداد ماه سال جاری اعلام کرد.

مشاور رییس سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام مهلت ثبت نام در سامانه این سازمان برای اخذ شماره اقتصادی گفت: در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی کشور که نظام مالیاتی را در آستانه یک تحول همه جانبه قرار داده است انجام امور مالیاتی مردم با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت؛ سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت مراجعه اشخاص حقوقی برای دریافت شماره اقتصادی جدید را ۱۸ خرداد ماه سال جاری اعلام کرده است.

محمد متین همچنین افزود: اشخاص حقوقی از طریق مراجعه به سامانه الکترونیکی اعلام شده به این منظور به نشانی www.tax.gov.ir مراجعه کنند و اقدامات مربوط به پیش ثبت نامی الکترونیکی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: شماره اقتصادی ویژه‌ای به ثبت نام کنندگان اختصاص خواهد یافت که مزایای فراوانی برای اشخاص حقوقی دارد و براساس آن مودیان مالیاتی می‌توانند امور مربوط به اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند وهر زمانی که بخواهند پرونده مالیاتی خود را از طریق این شماره بررسی کنند.

مشاور رییس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر این که مودیانی که شماره اقتصادی دریافت کرده‌اند می‌توانند از امضای دیجیتال استفاده کنند گفت: امضای دیجیتال امکان ویژه و موثری برای سهولت امور مالیاتی مودیان به شمار می‌رود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

متین افزود:‌مقدمات اولیه برای ثبت نام اشخاص حقیقی (مشاغل) صورت گرفته و تاریخ شروع پیش ثبت نام صاحبان مشاغل برای دریافت شماره اقتصادی تا اواخر خرداد ماه خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×