اخبار نساجی

برخورد جدی با قاچاقچیان گندم

 

برخورد جدی با قاچاقچیان گندم

در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر خروج گندم از کشور و حضور دلالان عراقی درخوزستان، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد که طبق هماهنگی و رایزنی های انجام شده با مقامات استان، نیروی انتظامی و گمرکهای داخلی نظارت دقیق بر خرید انجام و با هرگونه خروج غیرقانونی گندم از استان برخورد خواهد شد.

عباس قبادی در گفت‌وگوبا ایسنا با بیان این‌که سال گذشته استان خوزستان با خرید حدود ۶۴۰ هزارتن گندم رتبه نخست خرید را به خود اختصاص داده بود، گفت: پیش بینی می شود با شرایط فعلی وافزایش قیمت ها، امسال میزان خرید این استان افزایش چشمگیری داشته باشد. در حال حاضر نیز استان خوزستان با خرید بیش از ۵۶۰ هزارتن گندم به نرخ تضمینی از کشاورزان، در صدر جدول خرید کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ استان کشور وارد عرصه خرید تضمینی گندم شده اند که استانهای خوزستان با حدود ۵۶۰ هزارتن، فارس با ۸۸ هزارتن و بوشهر با ۵۴ هزار تن، رده های اول تا سوم جدول خرید را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه بهای گندم تحویلی کشاورزان به مراکز خرید این شرکت به روز پرداخت می شود، تصریح کرد : در همین راستا دراستان خوزستان از کل مبلغ ۴۰۴۵ میلیارد ریال وجوه گندم های خریداری شده، مبلغ ۴۰۱۳ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده‌ است که این مهم درواقع پرداخت ۱۰۰درصدی را نشان می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×