اخبار نساجی

برنامه‌های سازمان بازرسی برای حمایت از تولید و سرمایه ایرانی

 

معاون برنامه ریزی سازمان بازرسی کل کشور از تدوین برنامه‌های این سازمان برای حمایت از تحقق شعار سال ۹۱ و رونق تولید و سرمایه گذاری در کشور خبر داد.

غلامحسین بلندیان در همایش یک روزه مدیران کل سازمان بازرسی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور حمایت از تولید ملی است و افزایش تولید ملی می‌تواند شرایط برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد را فراهم کند، بنابراین اجرای دقیق شعار حمایت از تولید و سرمایه ایرانی از ضروریات است.

معاون برنامه ریزی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مسایل ضد توسعه و پیشرفت کشور گفت: این مسایل که تجلی آن را در فساد‌های اداری و مالی اخیر شاهد بودیم، لطمات زیادی وارد کرده است. این مسایل علاوه بر تأثیرات اقتصادی، تأثیرات اجتماعی و در نهایت تأثیرات سیاسی دارد.

وی تاکید کرد: اولین کار سازمان بازرسی کل کشور در سال جاری نظارت اثربخش با رویکرد تولید ملی است. پیش بینی می‌شود این نظارت به صورت جدی و با یک حرکت جهادی از سازمان انجام شود. باید تمام ظرفیت‌های سازمان بازرسی به کار گرفته شود تا به ایجاد یک جهش اقتصادی در سال جاری کمک شود.

معاون سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه سازمان برای تحقق شعار سال ۹۱، چهار برنامه اساسی طراحی کرده است، افزود: اولین طرح سازمان بازرسی تأمین امنیت اقتصادی است که برای آن شش برنامه تهیه و تدوین شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته وی، دومین طرح، تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در کشور است که برای آن ۱۰ برنامه نظارتی تهیه شده است. محور بعدی مقابله با اخلال گران اقتصادی است و چهارمین محور، تأمین امنیت نیروی کار است که تلاش داریم با سه برنامه نظارتی آن را محقق کنیم.

وی تاکید کرد سازمان بازرسی کل کشور باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرد تا به عنوان ابزار و بازوی رهبری در تحقق شعار سال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش آفرین باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×