اخبار نساجی

برگزاری نشست مشترک بازرگانان ایرانی و ترک

 

برگزاری نشست مشترک بازرگانان ایرانی و ترک

 

دیدار هیات تجاری ترکیه از اتاق تهران

یک هیات بلندپایه تجاری از انجمن همکاری منطقه اژه و ایران از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز شنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه به منظور دیدار و گفت و گو با بازرگانان و صنعتگران ایرانی در اتاق تهران حضور خواهند یافت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق تهران، این هیات تجاری که بازرگانان شهر ازمیر ترکیه در آن حضور دارند برای بررسی و تبادل نظر در مورد مسایل تجاری دو کشور و برقراری ارتباط مستقیم به منظور توسعه همکاری های اقتصادی به اتاق تهران خواهند آمد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این هیات تجار و صنعتگرانی در حوزه هایساختمان، قطعه سازی خودرو، فولاد و فلزات خاص، فرآورده های نفتی، لوازم ورزشی، کشاورزی، سموم و کود شیمیایی،قالب سازی، طراحی و ساخت سیستم های شستشوی اتوماتیک خودرو، اتوبوس و مترو، امور بازرگانی و گمرکی، امور حقوقی و اخذ مجوز اقامت در ترکیه…فعالیت دارند. بازرگانان و فعالان اقتصادی می توانند با حضور در این نشست مشترک با اعضای هیات ترک دیدار و گفت و گو داشته باشند و در صورت توافق زمینه های همکاری خود را با بازرگانان و صنعتگران ترکیه فراهم کنند.

علاقمندان به شرکت در این نشست می توانند جهت حضور و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۹۰۵۱ واحد امور بین الملل اتاق تهران تماس بگیرند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×