اخبار نساجی

برگزاری نشست مشترک بورس و وزارت صنعت / عرضه محصولات جدید در بورس کالا

 

برگزاری نشست مشترک بورس و وزارت صنعت / عرضه محصولات جدید در بورس کالا

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نشست مشترک بورس با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در این نشست، قرار شد اقدامات لازم برای ایجاد ساز و کار عرضه محصولات در بورس کالا فراهم شود.

به گزارش مهر، در نشست مسئولان ارشد بازار سرمایه با وزیر صنعت موضوعاتی همچون ساز و کارهای تأمین مالی پروژه های کلان صنعتی از طریق بازار سرمایه، ایجاد شرکت های بزرگ تولیدی با حمایت و پشتیبانی وزارت صنعت و سازمان بورس، حمایت از بخش خصوصی فعال در صنعت، حمایت از شرکت های تولیدی حاضر در بازار سرمایه و همچنین در نظر گرفتن تسهیلات برای کمک به صادرات شرکت ها به ویژه شرکت های پذیرفته شده دربازار سرمایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی صالح آبادی در این نشست با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در خصوص عرضه محصولات در بورس های کالا و انرژی افزود: مقرر شد اقدامات لازم به منظور بهبود ساز و کار عرضه محصولات در بورس کالا در تعامل با وزارت صنعت انجام گیرد.

سخنگوی سازمان بورس خاطرنشان کرد: حضور نعمت زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو شورای عالی بورس در نخستین جلسه این شورا در دولت جدید و رویکرد مثبت ایشان نسبت به بازار سرمایه، نویدبخش توسعه همکاری های بازار سرمایه و بخش صنعت کشور در آینده نزدیک خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته صالح آبادی، در آینده نیز نشست های مشترک و مستمر با هدف افزایش سطح هماهنگی و همکاری فیمابین مسئولان بازار سرمایه و وزارت صنعت برگزار خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×